FAQ

Bezedná miska
Nejčastěji kladené otázky a odpovědi

Dobrý den, nezdařila se mi platba kartou, jak mám postupovat?

Dobrý den, ať už se nezdařila platba z jakého koliv důvodu, máte následující možnosti: Objednávku zaplatíte příkazem na účet 33559900 / 5500 a jako VS uvedete číslo objednávky. Nebo vám přišel potvrzovací e-mail od společnsoti Comgate. V tomto e-mailu najdete tlačítko s opětovnou platbou. Nejlepší možností je každopádně varianta, kdy jste u nás registrován. V takovém případě se stačí jen přihlásit, najít poslední objednávku ve svém uživatelském účtu a kliknout na tlačítko zaplatit.


Dobrý den, objednal jsem si špatnou velikost pelíšku, jak mám postupovat ? Je možná výměna ?

Děkujeme za Váš dotaz, Pokud od doručení zboží neuběhlo více jak 14 dní, pelíšek (ale i obojek, vodítko, nebo jiné zboží) vám bezproblému vyměníme. Pokud od dodání zboží již uběhlo více jak 14 dní, kontaktujte nás prosím, určitě nalezneme řešení. toto však platí v případě, že pelíšek dosud  nebyl vaším čtyřnožcem použit. Rozumějte prosím, že čich pejsků i kočiček je velice citlivý a použitý pelíšek je tak pro jiného čtyřnožce nepoužitelný.


Dobrý den, jiné e-shopy nabízejí dodání další den. Proč to tak není i u vás ?

Dobrý den i vám, v tomto ohledu nechceme být jako jiné e-shopy. Slibem neurazíš...my však chceme slibovat jen to, co je reálné. Velkou část objednávek skutečně dodáváme další den, ve většině případů dodáváme dva dny po objednání, raději však říkáme "do tří dnů," abychom říkali pravdu všem. Sami jsme vyzkoušeli mnoho e-shopů, a dodávky další den byly zcela výjimečné...


Nabízíte dopravu zdarma při odběru zboží za nějakou sumu ?

Ano, samozřejmě :-). Zboží vám dopravíme zdarma při objednávce nad 990,- korun. Děkujeme za dotaz, tuto informaci jsme na stránkách zviditelnili. Další podrobnosti o dopravě naleznete ZDE.


Chtěl jsem objednat položku s příznakem KLUB, ale nepodařilo se mi to. Proč ?

Položky s příznakem KLUB jsou vyhrazeny pro členy Klubu Bezedné misky. Abyste si takovou položku mohli objednat, je nutné být členem tohoto klubu. K tomu stačí velmi málo, zaregistrovat se v našem e-shopu, není nutné nic objednat. Pak se automaticky stanete členem klubu. A jaké další výhody na vás čekají...:-)? Podívejte se ZDE.


Mám vaši slevovou poukázku. Jak ji mám použít ?

Slevové poukázky se uplatňují v košíku, kde je k tomu zvláštní pole. Do tohoto pole vložíte kód poukázky, sleva se poté v dalším kroku načte.



Jaké nabízíte kurýrní služby, a jak si mezi nimi vybrat ?

Výběru kurýrních služeb jsme věnovali mimořádné úsilí. Hlavní kritérium je pro nás spolehlivost a kvalita dodání. Ve velkých městech to obecně problém není, my ale vozíme zboží doslova do každého koutu naší země, a proto jsme museli být při výběru velmi obezřetní. Nabízíme výběr dvou nejrenomovanějších partnerů, a to PPL a DPD. Oba nabízejí dobré služby, kvalitní komunikaci, oba dbají na ekologickou odpovědnost. Výběr je tedy na vás. Poslední část doručení je vždy na konkrétním kurýrovi, kterého vy v místě doručení znáte nejlépe. U PPL navíc nabízíme velice širokou síť více než 4.000 výdejních míst po celé zemi. Můžete si tak zboží nechat doručit blízko vám, a vyzvednout později, specialita PPL je dokonce doručení na vybrané benzínové pumpy s 24-hodinovým provozem. Věříme, že si v této nabídce vybere každý zákazník.


Zásilka mi přišla poškozená, jak mám postupovat?

Jakkoli je to nepravděpodobné, mějte prosím na paměti, že se zásilka může při přepravě poškodit. Při převzetí proto zásilku vždy pohledem zkontrolujte. Pokud jeví jakékoli známky poškození při přepravě, vyžádejte si od řidiče "protokol o poškození zásilky", a ten společně vyplňte. V ideálním případě prosím zásilku vyfotografujte mobilním telefonem, to významně usnadní případnou reklamaci. Zásilku pak můžete v klidu rozbalit doma. Pokud po rozbalení zásilky naleznete poškozené zboží, rovněž ho prosím vyfotografujte a kontaktujte nás. Vždy společně nalezneme uspokojivé řešení.