DOPRAVY A PLATBY
- Dobírkou
Zboží bude zasláno na dobírku, celou částku vybere od zákazníka doručovatel při převzetí. - Bankovním převodem
Možnost platby převodem z účtu u jakékoliv banky na účet prodejce vedený u Raiffeisen banky. Číslo účtu je 33559900/5500. Jako variabilní symbol použij číslo svojí objednávky. V případě této platby vyřizujeme objednávku po připsání celé částky na náš účet. Počítej proto prosím s posunem termínu doručení o dobu nutnou k převodu peněz (obvykle 1 pracovní den). - Online platby
Online platby pro nás zajišťuje platební brána ComGate. Poskytovatel služby, společnost ComGate Payments, a.s., je licencovaná Platební instituce působící pod dohledem České národní banky. Platby probíhající skrze platební bránu jsou plně zabezpečeny a veškeré informace jsou šifrovány.
Hotově
Platba v hotovosti, nebo kartou při převzetí objednávky u nás na prodejně. Platba je zpoplatněna částkou 39 Kč.



POŠTOVNÉ, BALNÉ A DODACÍ LHŮTY
Poštovné a balné je při objednávce nad 990 Kč ZDARMA.
S každou zásilkou obdržíš daňový doklad (fakturu) e-mailem.
Při hodnotě objednávky pod 990 Kč a hmotnosti zásilky do 30kg, je cena za dopravu následující:



- Osobní odběr Praha 15
ZDARMA - Kurýrní společnost PPL
99 Kč - Odběrná místa a výdejní boxy PPL
79 Kč - Výdejní místa Zásilkovna.cz
59 Kč - Miska EXPRES
159 Kč
DRUHY DORUČENÍ ZBOŽÍ
Při uzavírání objednávky budeš mít možnost zvolit si způsob doručení zboží.
Budeš moci vybírat z následujících možností:
Kurýrní společnost PPL
Standardní doručení prostřednictvím zásilkové služby, podle tvojí lokace a specifikace zásilky pro tebe vybereme optimálního dodavatele služby. Jím pak budeš informován/a o postupu doručení.
Odběrná místa PPL a výdejní boxy
Při výběru této možnosti ti bude nabídnut seznam více než 4 000 odběrních míst po celé ČR, ze kterých si vybereš místo podle svých preferencí. O postupu dodání zásilky budeš informován/a.
Výdejní místa Zásilkovna.cz
Při výběru této možnosti ti bude nabídnut seznam více než 10 949 výdejních míst po celé ČR, ze kterých si vybereš místo podle svých preferencí. O postupu dodání zásilky budeš informován/a.
Miska EXPRES
Zvolit si tuto možnost lze pouze za předpokladů, že tvou objednané zboží máme na centrálním skladu v Hostivaři skladem. Pro duručení ten den je nutné vyplnit Pražské PSČ. Dopravu ten den lze využít pouze pro objednávky do 13:00. V opačném případě se doprava v nákupním košíku nezobrazí.
Doručení pak probíhá skrze kurýrní společnost Liftago, která tě bude o průběhu doručování informovat.
Osobní odběr v centrále firmy - Praha 15
Máš možnost si zboží vyzvednout v naší centrále v Praze 15. O připravenosti zásilky k vydání tě budeme informovat. Možnosti platby zde jsou jak platby předem či předem kartou. Je možné platit i na místě v HOTOVOSTI, či PLATEBNÍ KARTOU. Platba na místě je však zpoplatněna částkou 39 Kč. Otevírací doba je uvedena rovněž u informace o odběrném místě. Zásilku uchováváme po dobu 3 pracovních dní ode dne vyřízení objednávky.
Váhové omezení zásilky
30 kg u zásilek zasílaných kurýrní společností PPL
30 kg u odběrných míst nebo výdejních boxů PPL
15 kg u přepravy se Zásilkovna.cz a Miska EXPRES
Bez omezení u zásilek k osobnímu vyzvednutí na centrále firmy
V případě, že objednané množství přesahuje uvedenou celkovou váhu, bude rozděleno do více zásilek dle násobku uvedeného limitu. V takovém případě se doprava zdarma vztahuje na jednu zásilku a další zásilky může dodavatel zpoplatnit dle výše uvedeného sazebníku.
Zásilka přišla poškozená?
Jakkoli je to nepravděpodobné, mějte prosím na paměti, že se zásilka může při přepravě poškodit. Při převzetí proto zásilku vždy pohledem zkontroluj. Pokud jeví jakékoli známky poškození při přepravě, vyžádej si od řidiče "protokol o poškození zásilky", a ten společně vyplňte. V ideálním případě prosím zásilku vyfotografuj mobilním telefonem, to významně usnadní případnou reklamaci. Zásilku pak můžeš v klidu rozbalit doma. Pokud po rozbalení zásilky nalezneš poškozené zboží, rovněž ho prosím vyfotografuj a kontaktuj nás. Vždy společně nalezneme uspokojivé řešení.
Pojištění zásilky
- Bez pojišťoven, vše vyřídíš přímo s námi
- Zboží poškozené při přepravě ti neprodleně vyměníme za nové, bez nutnosti zdlouhavých reklamací
- Vyměněné zboží ti obratem odešleme (datum a místo doručení s námi dohodneš, místo se může od původního lišit)
- Poškozené zboží předáš dopravci (v původním obalu)
- Cena služby jen 19 Kč
Jak službu získat?
- Službu získáš zaškrtnutím volitelného pole v košíku, v kroku 2 / Způsob dopravy a platby
- Službu nelze doobjednat zpětně
Jak to probíhá?
- V kroku 2 v košíku si zaškrtnutím objednáš službu "Pojištění zásilky". Službu nelze doobjednat zpětně.
- V případě, že je ti doručena poškozená zásilka, dopravci do předávacího protokolu zaznamenáš poškození, a zásilku převezmeš.
- V případě, že je zásilka nepoškozena, ale najdeš v ní poškozené zboží, je další postup stejný.
- Kontaktuj naše zákaznické centrum, telefonicky nebo e-mailem.
- Domluvíme se na způsobu výměny.
- Zašleme ti tzv. Výměnnou zásilku, tedy zašleme nové zboží, a při jeho převzetí vrátíš dopravci poškozenou zásilku nebo zboží.
- U výměnné zásilky samozřejmě nehradíš dopravné, to jde na nás.
Co když poškozené zboží již nebude skladem?
Nabídneme ti alternativní možnosti, nebo se domluvíme na vrácení peněz.
Kolik času mám na nahlášení?
Pro uplatnění plnění z pojištění zásilky je nutné nahlásit událost do 3 dnů ode dne doručení zásilky.
Jak dlouho bude výměna trvat?
Řešení takové události je pro nás prioritní, a budeme se mu věnovat přednostně. Vše vyřídíme obratem, samozřejmě v závislosti na dostupnosti nového zboží. Standardně vyřídíme novou zásilku ve stejný nebo následující pracovní den, ve kterém byla nahlášena, plus 1 den doprava k tobě.
Pokud je rychlost vyřízení kritická, náhradní zboží máme a jsi z Prahy či okolí, vše jsme schopni zrealizovat obratem na naší prodejně v Hostivaři.