Bezedná miska

Způsoby platby

Při uzavírání objednávky budete mít možnost zvolit si způsob zaplacení zboží.
Budete moci vybírat z následujících možností:

 

Dobírkou
Zboží bude zasláno na dobírku, celou částku vybere od zákazníka doručovatel při převzetí. 

    Bankovním převodem
    Možnost platby převodem z účtu u jakékoliv banky na účet prodejce vedený u Raiffeisen banky. Číslo účtu je 
    33559900/5500. Jako variabilní symbol použijte číslo vaší objednávky. V případě této platby vyřizujeme objednávku po připsání celé částky na náš účet. Počítejte proto prosím s posunem termínu doručení o dobu nutnou k převodu peněz (obvykle 1 pracovní den).

      Online platby
      Online platby pro nás zajišťuje 
      platební brána ComGate. Poskytovatel služby, společnost ComGate Payments, a.s., je licencovaná Platební instituce působící pod dohledem České národní banky. Platby probíhající skrze platební bránu jsou plně zabezpečeny a veškeré informace jsou šifrovány.

        Hotově
        Platba v hotovosti, nebo kartou při převzetí objednávky u nás na prodejně.

          Poštovné, balné a dodací lhůty

          Dodací lhůty jsou podrobně popsány ZDE.
          Poštovné a balné je při objednávce nad 990 Kč ZDARMA.
          S každou zásilkou obdržíte daňový doklad (fakturu) e-mailem.
          Při nižších objendávkách je účtováno v jedné souhrnné částce, podle typu převzetí zboží následovně:

          Osobní odběr Praha 15ZDARMA
          Zásilkovou službou PPL nebo DPD99Kč
          Miska EXPRES159Kč
          Odběrná místa a výdejní boxy PPL79Kč

           

          druhy doručení zboží

          Při uzavírání objednávky budete mít možnost zvolit si způsob doručení zboží.
          Budete moci vybírat z následujících možností:

          Doručení zásilkovou službou

          Standardní doručení prostřednictvím zásilkové služby, podle vaší lokace a specifikace zásilky pro vás vybereme optimálního dodavatele služby. Jím pak budete informováni o postupu doručení. 

          Odběrná místa PPL

          Při výběru této možnosti vám bude nabídnut seznam více než 4000 odběrních míst po celé ČR, ze kterých si vyberete  místo podle svých preferencí. O postupu dodání zásilky budete informováni.

          Miska EXPRES

          Zvolit si tuto možnost lze pouze za předpokladů, že vámi objednané zboží máme na centrálním skladu v Hostivaři skladem. Pro duručení ten den je nutné vyplnit Pražské PSČ. Dopravu ten den lze využít pouze pro objednávky do 13:00. V opačném případě se doprava v nákupním košíku nezobrazí.
          Doručení pak probíhá skrze kurýrní společnost Liftago, které vás bude o průběhu doručování informovat.

          Osobní odběr v centrále firmy - Praha 15

          Máte možnost si zboží vyzvednout v naší centrále v Praze 15. O připravenosti zásilky k vydání vás budeme informovat. Možnosti platby zde jsou jak platby předem či předem kartou. Je možné platit i na místě v HOTOVOSTI, či PLATEBNÍ KARTOU. Otevírací doba je uvedena rovněž u informace o odběrném místě. Zásilku uchováváme po dobu 7 dní ode dne vyřízení objednávky.

           

          Váhové omezení zásilky

          • 30 kg u zásilek zasílaných zásilkovou službou
          • 30 kg u odběrných míst PPL
          • 15 kg u přepravy Miska EXPRES
          • Bez omezení u zásilek k osobnímu vyzvednutí na centrále firmy
           

          V případě, že objednané množství přesahuje uvedenou celkovou váhu, bude rozděleno do více zásilek dle násobku uvedeného limitu. V takovém případě se doprava zdarma vztahuje na jednu zásilku a další zásilky může dodavatel zpoplatnit dle výše uvedeného sazebníku.

           

          Zásilka přišla poškozená, jak mám postupovat?

          Jakkoli je to nepravděpodobné, mějte prosím na paměti, že se zásilka může při přepravě poškodit. Při převzetí proto zásilku vždy pohledem zkontrolujte. Pokud jeví jakékoli známky poškození při přepravě, vyžádejte si od řidiče "protokol o poškození zásilky", a ten společně vyplňte. V ideálním případě prosím zásilku vyfotografujte mobilním telefonem, to významně usnadní případnou reklamaci. Zásilku pak můžete v klidu rozbalit doma. Pokud po rozbalení zásilky naleznete poškozené zboží, rovněž ho prosím vyfotografujte a kontaktujte nás. Vždy společně nalezneme uspokojivé řešení.

           

          Pojištění zásilky

          • - Bez pojišťoven, vše vyřídíte přímo s námi
            - Zboží poškozené při přepravě vám neprodleně vyměníme za nové, bez nutnosti zdlouhavých reklamací
            - Vyměněné zboží vám obratem odešleme (datum a místo doručení s námi dohodnete, místo se může od původního lišit)
            - Poškozené zboží předáte dopravci (v původním obalu)
            - Cena služby jen 19,- Kč
          • Jak službu získat?
             
            - Službu získáte zaškrtnutím volitelného pole v košíku, v kroku 2 / Způsob dopravy a platby
            - Službu nelze doobjednat zpětně
          • Jak to probíhá?
             
            - V kroku 2 v košíku si zaškrtnutím objednáte službu "Pojištění zásilky". Službu nelze doobjednat zpětně.
            - V případě, že je vám doručena poškozená zásilka, dopravci do předávacího protokolu zaznamenáte poškození, a zásilku převezmete.
            - V případě, že je zásilka nepoškozena, ale najdete v ní poškozené zboží, je další postup stejný.
            - Kontaktujte naše zákaznické centrum, telefonicky nebo e-mailem (kontakty ZDE)
            - Domluvíme se na způsobu výměny.
            - Zašleme vám tzv. Výměnnou zásilku, tedy zašleme nové zboží, a při jeho převzetí vrátíte dopravci poškozenou zásilku nebo zboží.
            - U výměnné zásilky samozřejmě nehradíte dopravné, to jde na nás.

             Co když poškozené zboží již nebude skladem?
          • Nabídneme vám alternativní možnosti, nebo se domluvíme na vrácení peněz.
             
            Kolik času mám na nahlášení?
             
            Pro uplatnění plnění z pojištění zásilky je nutné nahlásit událost do 3 dnů ode dne doručení zásilky.
             
            Jak dlouho bude výměna trvat?
             
            Řešení takové události je pro nás prioritní, a budeme se mu věnovat přednostně. Vše vyřídíme obratem, samozřejmě v závislosti na dostupnosti nového zboží. Standardně vyřídíme novou zásilku ve stejný nebo následující pracovní den, ve kterém byla nahlášena, plus 1 den doprava k vám.
            Pokud je rychlost vyřízení kritická, náhradní zboží máme a jste z Prahy či okolí, vše jsme schopni zrealizovat obratem na naší prodejně v Hostivaři.