Bezedná miska
  • Dobírkou
    Zboží bude zasláno na dobírku, celou částku vybere od zákazníka doručovatel při převzetí. 
  • Bankovním převodem
    Možnost platby převodem z účtu u jakékoliv banky na účet prodejce vedený u Raiffeisen banky. Číslo účtu je 33559900/5500. Jako variabilní symbol použijte číslo vaší objednávky. V případě této platby vyřizujeme objednávku po připsání celé částky na náš účet. Počítejte proto prosím s posunem termínu doručení o dobu nutnou k převodu peněz (obvykle 1 pracovní den).
  • Online platby
    Online platby pro nás zajišťuje platební brána ComGate. Poskytovatel služby, společnost ComGate Payments, a.s., je licencovaná Platební instituce působící pod dohledem České národní banky. Platby probíhající skrze platební bránu jsou plně zabezpečeny a veškeré informace jsou šifrovány.


    Hotově
    Platba v hotovosti, nebo kartou při převzetí objednávky u nás na prodejně.

     
 
Výdejní místa

     

     

POŠTOVNÉ, BALNÉ A DODACÍ LHŮTY

Poštovné a balné je při objednávce nad 990 Kč ZDARMA.
S každou zásilkou obdržíte daňový doklad (fakturu) e-mailem.

Při hodnotě objednávky pod 990 Kč a hmotnosti zásilky do 30kg, je cena za dopravu následující:

     

     

  • Osobní odběr Praha 15
    ZDARMA
  • Kurýrní společnost PPL nebo DPD
    99 Kč
  • Miska EXPRES
    159 Kč
  • Odběrná místa a výdejní boxy PPL
    79 Kč

DRUHY DORUČENÍ ZBOŽÍ

Při uzavírání objednávky budete mít možnost zvolit si způsob doručení zboží.
Budete moci vybírat z následujících možností:

Kurýrní společnost PPL nebo DPD

Standardní doručení prostřednictvím zásilkové služby, podle vaší lokace a specifikace zásilky pro vás vybereme optimálního dodavatele služby. Jím pak budete informováni o postupu doručení. 

Odběrná místa PPL a výdejní boxy

Při výběru této možnosti vám bude nabídnut seznam více než 4000 odběrních míst po celé ČR, ze kterých si vyberete  místo podle svých preferencí. O postupu dodání zásilky budete informováni.

Mapa výdejních míst a boxů


Miska EXPRES

Zvolit si tuto možnost lze pouze za předpokladů, že vámi objednané zboží máme na centrálním skladu v Hostivaři skladem. Pro duručení ten den je nutné vyplnit Pražské PSČ. Dopravu ten den lze využít pouze pro objednávky do 13:00. V opačném případě se doprava v nákupním košíku nezobrazí.
Doručení pak probíhá skrze kurýrní společnost Liftago, které vás bude o průběhu doručování informovat.

Osobní odběr v centrále firmy - Praha 15

Máte možnost si zboží vyzvednout v naší centrále v Praze 15. O připravenosti zásilky k vydání vás budeme informovat. Možnosti platby zde jsou jak platby předem či předem kartou. Je možné platit i na místě v HOTOVOSTI, či PLATEBNÍ KARTOU. Otevírací doba je uvedena rovněž u informace o odběrném místě. Zásilku uchováváme po dobu 7 dní ode dne vyřízení objednávky.

Zobrazit výdejní místo
 

Váhové omezení zásilky

  • 30 kg u zásilek zasílaných kurýrní společností PPL nebo DPD

    30 kg u odběrných míst nebo výdejních boxů PPL

    15 kg u přepravy Miska EXPRES

    Bez omezení u zásilek k osobnímu vyzvednutí na centrále firmy

     V případě, že objednané množství přesahuje uvedenou celkovou váhu, bude rozděleno do více zásilek dle násobku uvedeného limitu. V takovém případě se doprava zdarma vztahuje na jednu zásilku a další zásilky může dodavatel zpoplatnit dle výše uvedeného sazebníku.

 

Zásilka přišla poškozená?

  • Jakkoli je to nepravděpodobné, mějte prosím na paměti, že se zásilka může při přepravě poškodit. Při převzetí proto zásilku vždy pohledem zkontrolujte. Pokud jeví jakékoli známky poškození při přepravě, vyžádejte si od řidiče "protokol o poškození zásilky", a ten společně vyplňte. V ideálním případě prosím zásilku vyfotografujte mobilním telefonem, to významně usnadní případnou reklamaci. Zásilku pak můžete v klidu rozbalit doma. Pokud po rozbalení zásilky naleznete poškozené zboží, rovněž ho prosím vyfotografujte a kontaktujte nás. Vždy společně nalezneme uspokojivé řešení.

Pojištění zásilky

- Bez pojišťoven, vše vyřídíte přímo s námi
- Zboží poškozené při přepravě vám neprodleně vyměníme za nové, bez nutnosti zdlouhavých reklamací
- Vyměněné zboží vám obratem odešleme (datum a místo doručení s námi dohodnete, místo se může od původního lišit)
- Poškozené zboží předáte dopravci (v původním obalu)
- Cena služby jen 19 Kč

Jak službu získat?
- Službu získáte zaškrtnutím volitelného pole v košíku, v kroku 2 / Způsob dopravy a platby
- Službu nelze doobjednat zpětně

Jak to probíhá?
- V kroku 2 v košíku si zaškrtnutím objednáte službu "Pojištění zásilky". Službu nelze doobjednat zpětně.
- V případě, že je vám doručena poškozená zásilka, dopravci do předávacího protokolu zaznamenáte poškození, a zásilku převezmete.
- V případě, že je zásilka nepoškozena, ale najdete v ní poškozené zboží, je další postup stejný.
- Kontaktujte naše zákaznické centrum, telefonicky nebo e-mailem.
- Domluvíme se na způsobu výměny.
- Zašleme vám tzv. Výměnnou zásilku, tedy zašleme nové zboží, a při jeho převzetí vrátíte dopravci poškozenou zásilku nebo zboží.
- U výměnné zásilky samozřejmě nehradíte dopravné, to jde na nás.

Co když poškozené zboží již nebude skladem?
Nabídneme vám alternativní možnosti, nebo se domluvíme na vrácení peněz.

Kolik času mám na nahlášení?
Pro uplatnění plnění z pojištění zásilky je nutné nahlásit událost do 3 dnů ode dne doručení zásilky.

Jak dlouho bude výměna trvat?
Řešení takové události je pro nás prioritní, a budeme se mu věnovat přednostně. Vše vyřídíme obratem, samozřejmě v závislosti na dostupnosti nového zboží. Standardně vyřídíme novou zásilku ve stejný nebo následující pracovní den, ve kterém byla nahlášena, plus 1 den doprava k vám.
Pokud je rychlost vyřízení kritická, náhradní zboží máme a jste z Prahy či okolí, vše jsme schopni zrealizovat obratem na naší prodejně v Hostivaři.

 

Máte dotaz?

Naše veterinářka je vám k dispozici.
Vstoupit do poradny